Wednesday, November 11, 2009

Watashiwa jue chan....


Salam...ha arini aku nak citer pasal opismate aku..sekarang demam kelas bahasa jepun or adik beradik Nihongo Club.....al maklum la..going to be Malaysia Japan Institute...so, kena la terer bahasa jepun...nyaris2 kami berempat dr Unit Peng. Am ni gi kursus bahasa jepun di U.M..aku excited gak coz, tak ler orang2 disini...especially geng2 J...bangga dgn bahasa jepun dorang...haha...belum lagi kami belajar..kalau x..ternganga la dorang sumer..huhu bukan berlagak tapi tu quoatation dr member2 aku nih huhu...

one of my friend said..."watashiwa wan chan"...ha ha aku ingat kedai emas "Wah Chan" daa...hehe jangan marah wan...lagi satu..jue nama aku pun ada rupanya..means..sepuluh..haha so, kalau angka 17 disebut sebagai "jue nana"...nasib baik bukan jue nam..ahaks.....anyway guys x kering gusi aku dgn kalian semua...terubat gak la gelora di hati...

Tgok gelagat ustaz yang lok lak, huhu jgn mare...lawak apa ustaz Somad tuh..dah jadi Abby dah buat muiz anak tercinta...tgok gelagat raud dan tok wan yg selalu bertekak...hehe dgn wani yg comei...illa and hana sensei...ibu buyong anis..hehe semua melucukan...ha lagi satu iqbal yg blurr...iqbal! jgn pikir banyak sgt nnti pecah sunglass tuh...orait ini saja buat kali nih...aku pun sambil2 wat keje ni menyampuk2 gak la nihongo club tuh..yg aku suka sebut..."sumimasen"..means maaf sy x tahu...huhu..ok bye..adiious..mata ashita'...

1 comment:

  1. ni gambar masa potluck ntah ke berapa..aku yg snap gambar nih..bersama lie yang dah berpindah ker Lumut...selalu gaduh dgn ustazah...sekarang raudah lak gaduh dgn wan..haha...gaduh2 sayang la tuh...jgn mare...

    ReplyDelete