Friday, November 27, 2009

korban oh korban

Korban oh korban!!!...hm bg aku korban ni mcm2..setiap org lain korbannya...sepanjang tahun 2009 ni..banyak pengorbanan...korban duit, korban tenaga, korban cinta, korban jiwa...cuma x korban maruah jer...raya korban kali ni..ntah la...mcm2 terjadi...kdg2 terasa ingin pergi jauh..tapi x boleh...kena hadapi...aku perlu berusaha, kerja keras dan cari peluang....nak dicerita x boleh..kena telan pahit..diluah x boleh...aduh..bengong kepala nih....tuhan je la paham apa yang aku hadapi....aku rasa bersalah, sedih, marah, benci, rindu, keliru..hm..jiwa kacau tul...cuma yg pasti aku sekarang kena kuat tuk cari jln mencari peluang tuk dptkan perkara yg penting didunia ni...kalau dia x der semua derita....aku kena kuat bekerja....aku kena korbankan kepentingan diriku...aku x sempat pikirkan diriku....aku terpaksa.....kuatkanlah aku ya Allah...mudahkanlah jlnnya supaya aku dpt membantu keluargaku....inilah pengorbanan ku....

No comments:

Post a Comment