Friday, November 6, 2009

SI DIA....

Ada 2 perkara yg kita tertanya2 dlm hidup ini..siapakah jodoh aku dan bilakah aku akan mati...selama ini aku tertanya-tanya, tertunggu-tunggu dan gelisah menanti si dia yang bakal kucurahkan kasih ini...aku tidak tahu bila, dimana, siapa..membuatkan aku pasrah pd-Nya...mungkinkah si dia yang berada di mata? adakah si dia yang jauh di sana...yang penting dia mestilah memahami diri ini dan menghargai diri ini...jika tiba waktu dan tika nya...InsyAllah akan aku jaga dan kuhargai setiap detik nafas ini...kurniaan Illahi...moga bahagia menanti kita....Ya-Allah jika benarlah dia yang tersurat terbaik untukku...berkatilah kami...berilah Rahman kasih-Mu buat kami melayari lautan duniawi dan ukhrawi...akan aku berusaha menjadi teman sejati sepanjang usia ini...moga berkekalan hingga di Akhirat nanti....


No comments:

Post a Comment