Monday, January 4, 2010

Azam aku tahun 2010

  • Perbaiki diri dari semua sudut....inside and outside....zahiriah and rohaniah
  • Cuba untuk tidak bersedih lagi....cari kekuatan diri, untuk lebih maju....
  • Kepastian dari segi kerjaya...apa yang aku cari-cari...mana yang terbaik untuk aku dan keluarga aku akan dtg...peluang didepan mata atau diluar sana.....hm...berilah petunjukmu ya Allah....nak merajuk pun x guna gak....huhu
  • Harap dapat mengurangi kesilapan dan tidak mengulangi kesilapan yang sama....
  • Pengajaran mengenai teman-teman seperjuangan....jgn terlalu percaya atau terlalu berlembut....kadang-kadang terpaksa pentingkan diri sendiri kerana once, kita berlembut terasa org pijak kepala lak....hm...leh ker mcm tuh....aku!...kena keras sikit....huhu
  • Fulus....huahua...duit2 dimana kau duit...cuba cari jln paling sesuai untuk aku dptkan side income...yg tidak perlu memaksa org lain....amin...
  • Kena menabung untuk diri sendiri....sebelum nih habis diperabih untuk org lain..tapi aku redha..rezki tuh bukan untuk aku sorang jer, so kena la bantu membantu...tapi kena gak untuk diri sendiri....hm...so...caiyok...menabung ek....
* edisi akan bersambung kemudian....

No comments:

Post a Comment